Poznaj nas

Nasza historia

O Arpex

Firma powstała w dniu 31 sierpnia 1973 roku jako oddział jedynego w kraju dystrybutora pomp i armatury Biura Sprzedaży Pomp i Armatury Przemysłowej w Gliwicach.

Od 01.10.1996r oddział został przejęty przez spółke i działa jako Arpex sp. z o.o. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem krajowych producentów pomp, armatury, nawodnień oraz towarów z szeroko pojętej branży instalacyjnej.  Świadczymy również usługi w zakresie projektowania systemów nawodnień, gwintowania oraz rowkowania rur stalowych.

Oferujemy także wyroby wiodących firm zagranicznych, a nasza oferta skierowana jest zarówno do firm handlowych, wykonawczych jak i do klientów indywidualnych. Pracownicy firmy Arpex, posiadają wieloletnie doświadczenie handlowe oraz wiedzę specjalistyczną i z przyjemnością udzielą Państwu pomocy w znalezieniu optymalnego rozwiązania przy doborze armatury, pomp oraz systemu nawadniania.

Oś czasu

Najważniejsze wydarzenia

Poznaj najważniejsze wydarzenia z naszej historii i momenty które spowodowały nasz rozwój. Nie jesteśmy firmą anonimową, nasz rozwój dokonywał się na przestrzeni wielu lat. Dlatego dzięki naszem doświadczeniu, jesteśmy w stanie zapewnić usługi na najwyższym poziomie.

Powstanie firmy

Założenie naszego przedsiębiorstwa można datować na rok 1973, kiedy to założony został Oddział jedynego w kraju dystrybutora pomp i armatury Biura Sprzedaży Pomp i Armatury Przemysłowej w Gliwicach.

Zmiana nazwy

Od roku 1996 działamy jako samodzielna firma pod nazwą Arpex sp. z o.o.. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem krajowych producentów pomp, armatury, nawodnień oraz towarów z branży instalacyjnej. 

Nowe obiekty

Ciągle zwiększający się zakres naszej oferty, spowodował konieczność wybudowania w roku 20…, nowych halmagazynowych oraz powiekszenia powierzchni biurowej…

Nasze wartości

Czym się kierujemy w pracy

Poznaj nasze wartości i cele którymi kierujemy się w naszej pracy i rozwoju. Staramy się nieustannie rozwijać i stawiać przed sobą nowe cele jednoczeście dbając o wartości które nas ukształtowały. 

Nasza misja

Naszą misją jest zapewnienie Państwu możliwości zakupu jak najszerszej gamy najwyższej jakości, nowoczesnych produktów z  branży, wyłącznie nowych z atestami i kartami gwarancyjnymi. 

Nasze cele

Naszym głównym celem jest osiąganie zadowolenia naszych Partnerów i Klientów. Staramy się stale podnosić poziom wiedzy branżowej oraz jakość usług i obsługi klienta. 

Jakość usług

Zapewnienie wysokiej jakości usług jest naszym priorytetem, dlatego stawiamy na ciągły rozwój infrastruktury biurowo-handlowej oraz systemów informatycznych podnoszących jakość obsługi klienta.

Szeroka oferta

W celu zapewnienia klientom jak najszerszej gamy produktów dostępnych od ręki, staramy się rozwijać naszą powierzchnię i bazę magazynową. Stawiamy też na rozwój nowoczesnej infrastruktury pozwalającej na szybką i bezproblemową dostawę towarów.

Zobacz naszą galerię

Zobacz jak wygląda nasza praca, gdzie mieści się biuro i magazyny, zapoznaj się z dokonaniami z których jesteśmy dumni i sprawdź jak wygląda życie codzienne w naszej firmie.

Zadowoleni klienci

Oni nam zaufali

Mamy zaszczyt i przyjemność być wieloletnim partnerem handlowym dla wielu znanych firm. Cieszymy się ich zaufaniem i zawsze staramy się aby nasza współpraca rozwijała się dalej, zapewniając jak najszerszy wybór produktów i rozwiązań technologicznych oraz podnosząc jakość dostaw.