Poznaj nas
Nasza historia
O Arpex
Firma powstała w dniu 31 sierpnia 1973 roku jako oddział jedynego w kraju dystrybutora pomp i armatury Biura Sprzedaży Pomp i Armatury Przemysłowej w Gliwicach.
Od 01.10.1996r oddział został przejęty przez spółke i działa jako Arpex sp. z o.o. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem krajowych producentów pomp, armatury, nawodnień oraz towarów z szeroko pojętej branży instalacyjnej. Świadczymy również usługi w zakresie projektowania systemów nawodnień, gwintowania oraz rowkowania rur stalowych.
Oferujemy także wyroby wiodących firm zagranicznych, a nasza oferta skierowana jest zarówno do firm handlowych, wykonawczych jak i do klientów indywidualnych. Pracownicy firmy Arpex, posiadają wieloletnie doświadczenie handlowe oraz wiedzę specjalistyczną i z przyjemnością udzielą Państwu pomocy w znalezieniu optymalnego rozwiązania przy doborze armatury, pomp oraz systemu nawadniania.
Oś czasu
Najważniejsze wydarzenia
Poznaj najważniejsze wydarzenia z naszej historii i momenty które spowodowały nasz rozwój. Nie jesteśmy firmą anonimową, nasz rozwój dokonywał się na przestrzeni wielu lat. Dlatego dzięki naszem doświadczeniu, jesteśmy w stanie zapewnić usługi na najwyższym poziomie.
Powstanie firmy
Założenie naszego przedsiębiorstwa można datować na rok 1973, kiedy to założony został Oddział jedynego w kraju dystrybutora pomp i armatury Biura Sprzedaży Pomp i Armatury Przemysłowej w Gliwicach.
Zmiana nazwy
Od roku 1996 działamy jako samodzielna firma pod nazwą Arpex sp. z o.o.. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem krajowych producentów pomp, armatury, nawodnień oraz towarów z branży instalacyjnej.
Nowe obiekty
Ciągle zwiększający się zakres naszej oferty, spowodował konieczność wybudowania w roku 20…, nowych halmagazynowych oraz powiekszenia powierzchni biurowej…
Nasze wartości
Czym się kierujemy w pracy
Poznaj nasze wartości i cele którymi kierujemy się w naszej pracy i rozwoju. Staramy się nieustannie rozwijać i stawiać przed sobą nowe cele jednoczeście dbając o wartości które nas ukształtowały.
Nasza misja
Naszą misją jest zapewnienie Państwu możliwości zakupu jak najszerszej gamy najwyższej jakości, nowoczesnych produktów z branży, wyłącznie nowych z atestami i kartami gwarancyjnymi.
Nasze cele
Naszym głównym celem jest osiąganie zadowolenia naszych Partnerów i Klientów. Staramy się stale podnosić poziom wiedzy branżowej oraz jakość usług i obsługi klienta.
Jakość usług
Zapewnienie wysokiej jakości usług jest naszym priorytetem, dlatego stawiamy na ciągły rozwój infrastruktury biurowo-handlowej oraz systemów informatycznych podnoszących jakość obsługi klienta.
Szeroka oferta
W celu zapewnienia klientom jak najszerszej gamy produktów dostępnych od ręki, staramy się rozwijać naszą powierzchnię i bazę magazynową. Stawiamy też na rozwój nowoczesnej infrastruktury pozwalającej na szybką i bezproblemową dostawę towarów.
Zobacz naszą galerię
Zobacz jak wygląda nasza praca, gdzie mieści się biuro i magazyny, zapoznaj się z dokonaniami z których jesteśmy dumni i sprawdź jak wygląda życie codzienne w naszej firmie.
Zadowoleni klienci
Oni nam zaufali
Mamy zaszczyt i przyjemność być wieloletnim partnerem handlowym dla wielu znanych firm. Cieszymy się ich zaufaniem i zawsze staramy się aby nasza współpraca rozwijała się dalej, zapewniając jak najszerszy wybór produktów i rozwiązań technologicznych oraz podnosząc jakość dostaw.